خرید قطعات الکترونیکی دیجی کالا

قطعات الکترونیکی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در حال حاضر یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد. در این فروشگاه که توسط برادران محمدی راه اندازی شده است، انواع محصولات به فروش می رسند که یکی از این دسته بندی ها، قطعات الکترونیکی می باشند.

انواع قطعات الکترونیکی در فروشگاه دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا امکانی را فراهم آورد تا با ایجاد بستری در وب، بتوانید محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید. با ثبت نام در این سایت، این امکان را دارید که قطعات الکترونیکی خود را در فروشگاه دیجی کالا برای فروش بگذارید.

انواع قطعات الکترونیکی و در دسته های مختلف در فروشگاه دیجی کالا موجود می باشند.

فروشگاه دیجی کالا

در این وبسایت در حال حاضر حدود ۷ هزار و ۵۰۰ محصول وجود دارد. که البته تعدادی از آن ها موجود و تعدادی هم ناموجود شده اند.
قیمت محصولات بر اساس نرخ تومانی مشخص شده است و امکان خرید آنلاین از سایت امکان پذیر است. همچنین می توانید از امتیاز محصول و نظرات دیگر کاربران، موجود بودن محصول، تامین کننده محصول، زمان تحویل کالا و ویژگی ها و خصوصیات هرکدام در هر صفحه ی محصول به طور جداگانه باخبر شوید. در ضمن با خرید هر قطعه از دیجی کالا، تا ۷ روز ضمانت بازگشت کالا دارید و می توانید از اصل بودن کالای خود اطمینان پیدا کنید.

چرا فروشگاه دیجی کالا ؟

تا به امروز ۱۰۰ ها نظر در قسمت google reviews برای شرکت دیجی کالا نوشته شده است که نشان از شهرت بالای این شرکت دارد. همچنین ۱۰ ها سوال و جواب در google map برای این فروشگاه وجود دارد.

دیجی کالا در سال ۱۳۸۵ توسط برادران محمدی (حمید و سعید) در بستر وب راه اندازی شده است. دیجی کالا در حال حاضر با بیش از ۸ هزار نفر کارمند، حدود ۸۵ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را دارد. پس شرکتی به این بزرگی و با این امکانات، بسیار قابل اطمینان بوده و از بابت ارسال محموله ها هم می تواند خیالتان راحت باشد.

چند نکته در رابطه با فروشگاه قطعات الکترونیکی دیجی کالا

فروشگاه قطعات الکترونیک مشهد
خواندن این مقاله

نکته اول) دیجی کالا فقط فروشنده ی محصولات دیگران است و بیشتر در خرده فروشی محبوب است. اگر قصد خرید قطعات الکترونیکی به صورت عمده را دارید، پیشنهاد میکنیم که به یکی از فروشگاه های قطعات الکترونیکی تهران یا اگر در شهرستان هستید، فروشگاه های قطعات الکترونیکی شهر خودتان مراجعه نمایید.

نکته دوم) با توجه به اینکه این شرکت فقط یک پلتفرم واسط است، ممکن است که خیلی از قطعات الکترونیکی در این سایت موجود نباشد. همچنین دیجی کالا امکان تامین کردن قطعات الکترونیکی خاص و کمیاب شما را ندارد و می بایست برای واردات قطعات الکترونیکی خود به یک شرکت یا فروشگاه دیگر مراجعه نمایید.

چگونه با فروشگاه دیجی کالا تماس بگیریم ؟

برای ارتباط با فروشگاه دیجی کالا، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید :

نمونه اتمگا 16ای -ای یو
فروش ویژه
فروش میکروکنترلر  Atmega16a-au  در سایت هادی بان الکترونیک
  • میکروکنترولر
خرید میکروکنترلر

دفتر مرکزی :

استان تهران – شهر تهران – خیابان گاندی جنوبی – نبش خیابان ۲۱ – پلاک ۲۸

مراکز امور مشتریان :

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش سیمای ایران، مرکز خرید پلاتین طبقه اول، پلاک ۱۰۷ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی)

تهران، بزرگراه رسالت شرق به غرب بعد از خیابان حیدرخانی،روبروی خیابان رودباری (مهر) پلاک ۵۴۹ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی)

تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، نرسیده به پمپ بنزین، جنب داروخانه‌ی دکتر اصفهانی پلاک ۱۵ (شنبه تا جمعه ۱۰ الی ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی)

تلفن تماس و فکس : ۰۲۱۶۱۹۳۰۰۰۰

ایمیل سازمانی : info@digikala.com

3/5 - (2 امتیاز)

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *