طراحی برد الکترونیکی

شرکت هادی بان الکترونیک از سال 1390 یک شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات حرفه ای طراحی مدار الکترونیکی است. ما در زمینه ارائه طیف گسترده ای از طراحی مدارهای الکترونیکی تخصص داریم. مدارهای طراحی شده توسط هادی بان الکترونیک، در 100 ها مدل طراحی شده اند که با موفقیت به دست مشتری رسیده اند. به علت طراحی قوی و مقرون به صرفه بودن کار ما، توانسته ایم تا رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

طراحی برد الکترونیکی

به عنوان اولین انتخاب، ما انواع زیر را برای طراحی مدار شما پیشنهاد می دهیم:

طراحی مدار آنالوگ

مدارهای آنالوگ معمولاً از قطعات الکترونیکی پایه مانند دیودها، ترانزیستورها، ترانسفورماتورها، تقویت کننده های عملیاتی (OPAMPs) و قطعات پسیو ساخته می شوند.

تقویت کننده ها و فیلترها از نمونه های متداول مدارهای آنالوگ هستند. مدارهای آنالوگ را همچنین می توان برای عملکرد توابع ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب، تقسیم و غیره طراحی کرد.

شرکت هادی بان الکترونیک در طراحی مدارهای پیچیده آنالوگ تجربه و تخصص بسیار خوبی دارد. ما در حال توسعه بسیاری از ابزارهای اندازه گیری / اندازه گیری پیشرفته هستیم. جایی که طراحی مدارهای آنالوگ قوی که دقیق باشند. زیرا هدف اصلی طراحی کل مدار است. گرچه مدارهای آنالوگ به دلیل دیجیتالی شدن مدارهای الکترونیکی در حال کاهش هستند؛ اما شرکت هادی بان الکترونیک در طراحی مدارهای آنالوگ نیز به همان اندازه رشد می کند.

طراحی مدار دیجیتال

مدارهای دیجیتال همان مدارهایی هستند که روی سطوح اصلی صفر و یک (مقادیر گسسته) کار می کنند. بنابراین سیگنالهای ورودی و خروجی یک مدار دیجیتال تقریباً همیشه از تعداد محدودی ولتاژ برخوردار هستند (HIGH یا LOW). تایمر، شمارنده و ماشین های حالت از نمونه های متداول مدارهای دیجیتال هستند.

مدارهای دیجیتالی معمولاً از نظر گیت های منطقی و ماشین های حالت محدود (FSM) بخشی از طراحی کلی پیچیده مدار را تشکیل می دهند. بعضی اوقات استفاده از چند گیت و تراشه های FSM از لحاظ اقتصادی به صرفه است و ساده تر از سیستم های پیچیده میکروکنترلر است. شرکت هادی بان الکترونیک در انتخاب درست قطعات و جلوگیری از استفاده بیش از حد از طراحی برای سیستم های دیجیتالی ساده تخصص دارد.

طراحی مدار مختلط

به ندرت یک طراحی مدار، کاملاً آنالوگ یا کاملاً دیجیتالی است. در بیشتر موارد یک طراحی مدار جدا از بیشتر موارد اصلی از مدارهای آنالوگ و دیجیتال تشکیل شده است. به چنین مداری مدار مختلط گفته می شود. در چنین طرحی ، معمولاً حفظ بخش های آنالوگ و دیجیتال برای کاهش نویز و بهبود عملکرد بسیار منطقی است.

درصد زیادی از مدارهای امروزی به طراحی مدارهای ترکیبی نیاز دارند که هر دو بخش آنالوگ و دیجیتال معمول هستند. در شرکت هادی بان الکترونیک، تعداد زیادی از مدارهای موفق را با استفاده از مفهوم سیگنال ترکیبی خنثی کرده ایم و ادامه خواهیم داد.

طراحی مدار میکروکنترلر

میکروکنترلر یک مدار مجتمع است که می تواند برای انجام کارهای مختلف برنامه ریزی شود. این تراشه کم هزینه، می تواند برای اجرای دستورالعمل های ارائه شده برنامه ریزی شود. این ذاتاً دیجیتال است ، اما بسیاری از میکروکنترلرها در دوران مدرن نیز مدارهای آنالوگ مانند تقویت کننده، مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC)، مقایسه کننده ها و غیره را تعبیه می کنند.

میکروکنترلرها معمولاً تقریباً در هر محصول الکترونیکی قابل تصور در دوران معاصر استفاده می شوند. یک رشته مهندسی به نام “طراحی سیستم های تعبیه شده” با طراحی محصولات الکترونیکی با استفاده از میکروکنترلرها سروکار دارد.

شرکت هادی بان الکترونیک مهارت طراحی مدار مبتنی بر میکروکنترلر را فرا گرفته است. ما روی همه فناوری های میکروکنترلر قابل تصور کار کرده ایم و خود را در جریان پیشرفت های پیش رو قرار داده ایم. ما به خوبی با تمام ابزارهای مدرن مجهز شده ایم تا از این نوع طراحی استفاده کنیم.

طراحی مدار FPGA

FPGA مخفف “Field Programmable Gate Arrays” است. این نوعی مدار دیجیتال است اما می تواند توسط کاربر پیکربندی شود نه اینکه مجموعه ای از دستورالعمل ها را اجرا کند و به او بگوید چه کاری انجام دهد (مانند میکروکنترلر). این مجموعه آرایه ای از بلوک های منطقی را دارد که می تواند به روشی که کاربر می خواهد مدار انجام شود پیکربندی شود.

این یک تصمیم دشوار برای انتخاب میکروکنترلر یا FPGA در طراحی مدار است. استفاده از FPGA برای سیستم های با کارایی بالا مانند چندین برنامه پیشرفته پزشکی، دفاعی و هوافضا کاری بیهوده است. چابکی که می تواند مدار FPGA را با برنامه ریزی مجدد و دوباره مورد استفاده قرار دهد بزرگترین مزیت آن است.

در شرکت هادی بان الکترونیک، ما بسیاری از طراحی های موفق را بر اساس FPGA های محبوب انجام داده ایم. ما تمام تخصص و ابزارهای نرم افزاری / سخت افزاری لازم را برای انجام حتی پیچیده ترین طرح های مبتنی بر FPGA داریم و آنها را با موفقیت مشاهده می کنیم.

3 دلیل برای اینکه طراحی بردهای الکترونیکی خود را به شرکت هادی بان الکترونیک بسپاریم

1- شرکت هادی بان الکترونیک یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی انواع بردهای  الکترونیکی است که به مشتریانی که مایل اند فرایندهای طراحی، شبیه سازی و ساخت محصولات خود را در راستای بالا بردن کیفیت و همچنین پایین آوردن قیمت برون سپاری کنند، بهترین خدمات را ارائه می دهد.

2- در شرکت هادی بان الکترونیک، ما معتقدیم که می بایست هر کاری در همان وهله اول به بهترین نتیجه برسد. بر این اساس هر طرحی کاملاً مورد مطالعه، تفکر و آزمایش های گسترده ای قرار می گیرد تا بدون عیب و نقص به شما تحویل داده شود. این بررسی و آزمایش همه جانبه باعث از بین رفتن خطا در خرابی و همچنین طراحی دستگاه می شود. در ضمن در وقت و هزینه شما هم صرفه جویی می شود تا با کمترین هزینه و زودترین زمان به محصول نهایی تان دست یابید.

3- در طی این 10 سال شرکت هادی بان الکترونیک بیش از 200 مدل برد الکترونیکی را از ساده ترین تا پیچیده ترین نوع ها طراحی کرده است. هادی بان اکنون تجربه گسترده ای در زمینه طراحی، شبیه سازی، نمونه سازی و ساخت انواع برد الکترونیکی دارد.

برای سفارش طراحی انواع بردهای الکترونیکی فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  • فایل ها را به اینجا بکشید یا
    حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
    • فایل ها را به اینجا بکشید یا
      حداکثر اندازه فایل: 128 MB.

      2 دیدگاه در “طراحی برد الکترونیکی در تهران

      1. علیرضا گل محمدی گفت:

        ممنونم از سایت خوبتون ایشالله بتونیم همکاری کنیم

        1. محمد علی گفت:

          سلام جناب گل محمدی

          نظر لطف شماست . باعث افتخار ماست که بتوانیم خدمات مناسبی به شما ارائه دهیم.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.