بهترین کالاها برای واردات از چین کدام اند

بهترین کالاها برای واردات از چین کدام اند

واردات کالاهای از چین، یکی از مهمترین روش‌ها برای دستیابی به بهترین و متنوع‌ترین محصولات در جهان است. چین به‌عنوان یکی از بزرگترین بازارهای جهانی، امکان انتخاب از بین آرایه‌ای گسترده از کالاها را فراهم می‌کند. از لوازم الکترونیکی گرفته تا لوازم خانگی، ابزارهای صنعتی و لوازم بهداشتی، محصولات چین به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی دارند. این کشور به عنوان یکی از منابع اصلی تولید و صادرات جهان، بهترین کالاها را با تنوع و کیفیت برتر در اختیار دارد که می‌توانند نیازهای مختلف بازارهای جهانی را برطرف کنند.

چگونه اقلام مناسب را انتخاب کنیم؟

اگر می‌خواهید از فروش محصولات چینی سود بیشتری به دست آورید، باید به نکات زیر توجه کنید:

تقاضا: باید اطمینان حاصل کنید که بازاری برای محصول شما وجود دارد و افراد تمایل به خرید آن دارند.

رقابت: بررسی کنید که آیا بازار از محصولات مشابه اشباع شده است یا فضایی برای ورود جدیدها وجود دارد.

قیمت‌گذاری: قیمت گذاری رقابتی، اما با سودآوری بالا از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه‌های تولید: هزینه‌های مرتبط با تولید یا تهیه محصول باید در نظر گرفته شود.

مخاطبان هدف: باید مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و آیا آماده‌اند برای خرید از شما هزینه کنند یا خیر؟

ابزارهایی که می توانید برای یافتن اقلام سودآور استفاده کنید

هنگامی که به دنبال محصولات سودآور برای فروش هستید، باید از راه های مختلف جستجو کنید تا مطمئن شوید که اقلام سودآور هستند و به سرعت فروخته می شوند. می توانید از برخی ابزارها برای کمک به صرفه جویی در زمان در تحقیقات بازار خود استفاده کنید:

 

انتخاب محصولات داغ AliExpress: برای دیدن پرفروش ترین ها و روندهای واقعی

پرفروش‌ترین‌های آمازون: برای دانستن اینکه چه مشتریانی بیشتر خرید می‌کنند

eBay Trending: به عنوان دو پیشینه، برای اینکه ببینید پرفروش‌ها کدامند

Pinterest: برای کمک به شما در یافتن روندهای جدید

Trend Hunter: دارای یک انجمن بزرگ است که به شما کمک می کند از بازی جلوتر بمانید

CoolHunting: این ابزار به شما امکان می دهد تا در مورد روندها و پرفروش ترین ها جستجو کنید.

Google trends: یک موتور جستجوی فوق العاده که روند و تکامل کلمات کلیدی یا محصولات را نشان می دهد.

دیود شاتکی چیست؟ انواع و کاربردهای آن
خواندن این مقاله

سودآورترین محصول برای واردات از چین

نوع محصولی که انتخاب می‌کنید، حاشیه سود محصول شما را تعیین می‌کند. اگر سود محصول کم است، نیاز است که حجم فروش محصول شما بالا باشد تا به اهداف سود خود برسید. اگر سود یک محصول تکی بالا باشد، حتی می‌توانید با حجم فروش کم، سودآوری داشته باشید.

 

اما این معنا نیست که وقتی محصولات پرسود را انتخاب می‌کنید، باید بهره‌وری درآمدی بالایی داشته باشید. عوامل دیگری مانند قیمت نهایی و محبوبیت محصول نیز بر تجارت شما تأثیرگذارند. بر اساس تحقیقات کلی، معمولاً ۵ نوع از محصولات سودآورتر برای واردات از چین به شمار می‌روند.

بهترین-کالا-واردات-از-چین

۱٫ ابزار آرایش

همیشه دختران بیشتر توجه خاصی به زیبایی و آرایش داشته‌اند و ابزارهای آرایشی یکی از پرسودترین محصولات وارداتی از چین محسوب می‌شود. این ابزارها شامل انواع برس‌ها، آینه‌ها، موچین مژه و سایر وسایل مورد استفاده برای آرایش مختلف هستند.

 

قیمت تمام شده این ابزارهای آرایشی معمولاً پایین است ولی در وب‌سایت‌های خرده‌فروشی، قیمت آنها بیشتر است. به عنوان مثال، فرض کنید که آینه آرایش را به عنوان محصول برای کسب و کار خود انتخاب کرده‌اید. قیمت تمام شده آن در Ali Baba حدود ۳ دلار است، اما در آمازون، قیمت خرده‌فروشی آن تا ۴۰ دلار می‌رسد. نگران فروش نباشید، چرا که آینه یکی از وسایل ضروری برای آرایش است و همواره تقاضای بالایی دارد.

۲٫ وسایل آشپزخانه

ابزارآلات آشپزخانه یکی از سودآورترین محصولات وارداتی از چین است که انواع مختلفی از محصولات را پوشش می دهد. به طور کلی، قیمت تمام شده این محصولات توسط تامین کنندگان یا تولید کنندگان پایین است و قیمت های خرده فروشی آنها در آمازون بالا است.

 

به عنوان مثال، دستکش های لاستیکی را در نظر بگیرید. یک جفت دستکش لاستیکی در آمازون حدود ۲۰ دلار است، اما قیمت عمده فروشی در علی بابا از ۰٫۳ تا ۱٫۳ دلار مطابق با شماره سفارش مورد نیاز شما است. می توانید رنگ ها یا طرح های مختلفی را نیز انتخاب کنید.

۳٫ محصولات ورزشی

با پیشرفت آگاهی مردم، محصولات ورزشی به محبوبیت بیشتری دست یافته‌اند. این محصولات به علت پوشش گسترده از انواع مختلف، تبدیل به گزینه‌های مورد علاقه واردکنندگان شده‌اند.

 

بطری‌های آب ورزشی از جمله محصولاتی هستند که برای واردات از چین بسیار مورد توجه هستند. قیمت تمام شده این بطری‌ها در وب‌سایت‌های عمده‌فروشی بسیار پایین است، حدود ۳ تا ۳٫۵ دلار، در حالی که در آمازون، قیمت خرده‌فروشی آن‌ها حدود ۱۵ دلار می‌باشد.

FPGA چیست ؟ انواع و کاربردها
خواندن این مقاله

۴٫ لوازم جانبی گوشی

لوازم جانبی تلفن همراه نیز محصولات بسیار داغی برای واردات از چین هستند. این اشیاء کوچک با تقاضای گسترده در بازار هستند.

در صورتی که با هزینه های محدود خرید و عدم تجربه شروع می کنید، لوازم جانبی تلفن همراه انتخاب مطمئنی خواهد بود. به عنوان مثال شیشه محافظ را در نظر بگیرید. قیمت شیشه محافظ گوشی در وب سایت های عمده فروشی حدود ۰٫۱۳ تا ۱ دلار است. قیمت در آمازون حدود ۱۳ دلار است، بنابراین می توانید با فروش آنها در آمازون سود قابل توجهی داشته باشید.

 

معمولاً این چیزهای کوچک در وب سایت های عمده فروشی نیاز به MOQ دارند. تولیدکنندگان یا تامین کنندگان مختلف در پلتفرم های آنلاین مختلف به MOQ های مختلفی نیاز دارند. هنگام سفارش هر محصول پرطرفدار در چین، باید به این الزام توجه کنید.

۵٫ لوازم جانبی مد

اکسسوری های مد شامل بسیاری از اقلام کوچک مانند کش مو، کیف و ریزه کاری می باشد. آنها محبوب ترین اقلام برای واردات از چین بوده اند. این دارای تقاضای زیادی با پتانسیل بازار بزرگ، به ویژه برای بانوان است.

به عنوان مثال کش مو را در نظر بگیرید. قیمت عمده فروشی حدود ۳ دلار در علی بابا و قیمت فروش ۱۲٫۹۹ دلار در آمازون است. بدون شک سود قابل توجهی دارد.

۶٫ خودکار

چین یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خودکار در سراسر جهان است. شما در چین انواع قلم ها را خواهید دید.

به عنوان مثال، خودکارهای کادویی محصولات محبوبی در چین برای تبلیغ و بازاریابی برند هستند. این یک وسیله مقرون به صرفه برای تبلیغات است به طوری که آنها محبوب ترین اقلام برای واردات از چین در بین جامعه تجاری هستند.

برای واردات محصولات سودآور، تحقیقات دقیق و شناخت کامل از مقررات و الزامات کشور واردکننده ضروری است. این شامل محاسبه هزینه‌های مالیاتی و هزینه‌های ممکن، و شناسایی مدارک لازم می‌شود. همکاری با باربری‌های مجرب یا نمایندگان گمرک می‌تواند در رعایت مقررات و اطمینان از پیچیدگی‌ها کمک کند.

پیشنهاد می‌شود با متخصصان صادرات و واردات یا کارشناسان گمرک مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند اطلاعات دقیق و به‌روز را ارائه کرده و در تعیین هزینه‌های دقیق واردات به شما کمک کنند. حفظ استانداردهای کیفیت، تطابق با روندهای بازار و ارائه قیمت رقابتی به موفقیت تجاری کمک می‌کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *