بزرگترین شرکت های واردکننده قطعات الکترونیکی در ایران

شرکت واردات قطعات الکترونیکی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین و بزرگترین شرکت های واردکننده قطعات الکترونیکی در ایران آشنا کنیم . همچنین به ذکر نکاتی در رابطه با نحوه ی انتخاب یک شرکت معتبر از بین شرکت ها می پردازیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا درست ترین انتخاب را داشته باشید و قطعات الکترونیکی مدنظرتان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

شرکت های واردات قطعات الکترونیکی در ایران

پاساژ امجد

پاساژ امجد در سال ۱۳۷۷، در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع ساخته شد، بنای پاساژ امجد اسکلت فلزی و نمای پاساژ امجد از سنگ می باشد ، پاساژ امجد دارای ۳ طبقه تجاری و یک طبقه اداری است. طبقات منفی یک، همکف ، اول ، دوم و سوم تجاری بورس الکترونیک ؛ طبقه چهارم، بورس الکترونیک و اداری است. در مجموع ۱۷۰ فروشگاه تجاری در پاساژ امجد فعالیت می کنند . ویژگی خاص پاساژ امجد عرضه قطعات الکترونیک است.

پاساژ امجد واقع در خیابان جمهوری تهران می باشد ، خیابان سمت شرقی پاساژ امجد، سی تیر و خیابان سمت غربی پاساژ امجد حافظ می باشد ،از شمال شرق ایستگاه متروی فردوسی ، از شمال غرب ایستگاه متروی ولی عصر ، از جنوب شرق ایستگاه متروی امام خمینی ، از جنوب متروی حسن آباد و از شرق متروی سعدی نزدیکترین ایستگاههای مترو به پاساژ امجد می باشند. پاساژ امجد واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران می باشد.

در این پاساژ، مغازه های زیادی موجود است که می توانید با هر شخصی که دوست داشتید، جهت واردات قطعات الکترونیکی خود همکاری داشته باشید.

شرکت هادی بان الکترونیک

شرکت هادی بان الکترونیک، از شرکت های معتبر و باسابقه در زمینه واردات قطعات الکترونیکی است که با بهرمندی از متخصصان مجرب و دهها سال تجربه خدماتی متنوع را در حوزه واردات قطعات حوزه برق و الکترونیک ارائه می دهد تا تمام کسانیکه علاقه مند هستند در این صنعت حضور داشته باشند را همراهی کند.

شماره تماس : ۸۸۵۵۹۸۳۴-۰۲۱ و ۸۸۵۵۰۷۶۴-۰۲۱ (شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰  و پنج شنبه‌ها ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰)
آدرس شرکت : میدان آرژانتین - کوچه هفدهم (شفق) - پلاک ۱۸-طبقه همکف - واحد یک - فروشگاه هادی بان الکترونیک

FPGA چیست ؟ انواع و کاربردها
خواندن این مقاله

پایا الکترونیک

فروشگاه قطعات الکترونیک پایا الکترونیک از سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را در صنعت تامین قطعات الکترونیکی آغاز کرده است.

آدرس فروشگاه : تهران - خیابان جمهوری - چهار راه سی تیر - خیابان میرزا کوچک خان - جنب گل فروشی - پلاک ۳ - فروشگاه پایا الکترونیک

جوان الکترونیک

فروشگاه جوان الکترونیک از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در صنعت قطعات الکترونیکی آغاز کرده است. این فروشگاه با مدیریت روح اله قنبری هدایت می شود.

آدرس فروشگاه : تهران - خيابان جمهوری - بعد از پل حافظ - پاساژ عباسیان - طبقه همكف - پلاک ۱۷ - فروشگاه جوان الکترونیک

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *