۵ قطعه الکترونیکی گران قیمت که به آن ها احتیاج ندارید

قطعات-الکترونیکی-گران-قیمت

در میان کسانی که پول برای آنها اهمیتی ندارد، دنیایی از وسایل الکترونیکی برای خرید وجود دارد که بسیاری از ما فقط می توانیم رویای داشتن آنها را داشته باشیم. اپل به تازگی از رایانه جدید Mac Pro خود رونمایی کرده است که برای شما ۶۰۰۰ دلار هزینه دارد. در اینجا نگاهی به برخی دیگر از لوازم الکترونیکی گران قیمت می اندازید که ممکن است دوست داشته باشید آنها را داشته باشید اما در واقع به آنها احتیاج ندارید.

 

MacBook Supreme Platinum Edition -1

MacBook Supreme Platinum Edition

قیمت: ۳۹۰,۰۰۰ دلار

یک مک بوک ساخته شده از جنس پلاتین که حدود هفت کیلوگرم وزن دارد، چیزی نزدیک به یک اثر هنری است. یک محصول خاص دیگر از شرکت اپل که همه را شگفت زده کرده است.

Nintendo Wii Supreme -2

Nintendo Wii Supreme

قیمت: ۳۶۵,۰۰۰ دلار

هیچ فردی وجود ندارد که واقعاً به این کنسول بازی با روکش طلا احتیاج داشته باشد. تولید این محصول در حدود شش ماه طول می کشد و از ۲۵۰۰ گرم طلای ۲۲ عیار ساخته شده است. همچنین دکمه های جلوی کنسول با الماس هایی به ارزش ۱۹٫۵ قیراط تزئین شده است تا این محصول الکترونیکی را تبدیل به یک شاهکار هنری کند.

Hammacher Schlemmer’s Racing Simulator -3

Hammacher Schlemmer's Racing Simulator

قیمت: ۱۸۵,۰۰۰ دلار

نمونه اتمگا 16ای -ای یو
فروش ویژه
فروش میکروکنترلر  Atmega16a-au  در سایت هادی بان الکترونیک
  • میکروکنترولر
خرید میکروکنترلر

شبیه ساز مسابقه Hammacher Schlemmer به گونه ای طراحی شده است که واقعی ترین تجربه مسابقات اتومبیل رانی را در اختیار سواران قرار می دهد بدون اینکه واقعاً در یک پیست مسابقه حضور داشته باشد. این شبیه ساز آنقدر واقع بین است که توسط شرکت موتور فورد برای نشان دادن تجربه سواری استفاده می شود. شبیه ساز مسابقه Hammacher Schlemmer حتی شرایط واقعی مسابقه را نیز ایجاد می کند.

Focal Utopia by Tournaire Headphones -4

Focal Utopia by Tournaire Headphones

قیمت: ۱۱۱,۰۰۰ دلار

هدفون Focal Utopia که به عنوان گران قیمت ترین هدفون در جهان شناخته می شود، واقعاً به عنوان یک اثر هنری طراحی شده است. این هدفون از طلای ۱۸ عیار و ۶٫۵ قیراط الماس به کمک یکی از بهترین جواهرسازان جهان ساخته شده است.

Samsung 98-inch Class Q900 QLED Smart 8K UHD TV -5

Samsung 98-inch Class Q900 QLED Smart 8K UHD TV
معرفی بک لایت ال سی دی کاراکتری
خواندن این مقاله

قیمت: ۷۰,۰۰۰ دلار

تلویزیون های با وضوح بالا که با استفاده از فناوری های پیشرفته ساخته می شوند، قیمت ها غیرقابل تصوری در بازارهای جهانی دارند.در میان نمونه هایی از تلویزیون های گران قیمت که در واقع می توانید آنها را در سایت ها ببینید، تلویزیون ۹۸ اینچی سامسونگ کلاس Q900 Q900 QLED Smart 8K UHD به وضوح در قیمت ۷۰ هزار دلار جزو گران ترین تلویزیون ها است.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *